افتتاح شعبه رسمی امداد باتری شبانه روزی (۲۴) ساعته و رایگان در اصفهان

 

امداد باتری اصفهان به عنوان یک متخصص حرفه ای در زمینه فروش باتری ماشین و باطری یو پی اس به فعالیت می پردازد.امداد باتری اصفهان با دارا بودن نمایندگی های مختلف باتری به صورت رسمی با سالها تجربه در خدمت همشهریان اصفهان میباشد. امداد باتری اصفهان به صورت شبانه روزی و در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات و تعویض باطری ماشین در محل و کاملا رایگان میپردازد. امداد باتری اصفهان بزرگترین، مجهزترین و سریع ترین ناوگان امدادی نصب باتری در سرتاسر شهر اصفهان را دارا میباشد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد. امداد باتری اصفهان عرضه کننده محصولات کارخانه های معتبر ایرانی مانند صباباتری، سپاهان باتری، برنا باتری، نیروگستران میباشد.

 

امداد باتری اصفهان با تکیه بر سال ها تجربه (از سال ۱۳۹۰) فعالیت خود را در زمینه فروش و ارائه خدمات باطری خودرو آغاز کرده است و اکنون با بهره گیری از زیرساخت بروز و تیمی متعهد و متخصص با برند امداد باتری اصفهان تلاش بر این دارد که امداد باتری را در تمامی نقاط اصفهان در محل مشتری با سریعترین زمان با ارزان ترین قیمت همچنین ارسال و نصب رایگان و شبانه روزی به شما همشهریان عزیز عرضه نماید. ‌

 

افتتاح شعبه رسمی امداد باتری شبانه روزی (۲۴) ساعته و رایگان در اصفهان

امداد باتری اصفهان چه کمکی به شما می‌کند؟

 

اغلب رانندگان حداقل یک‌بار با مشکل استارت نخوردن خودرو مواجه شده‌اند. استارت نخوردن ماشین به عوامل مختلفی بستگی دارد اما معمولا اولین چیزی که ذهن راننده را درگیر می‌کند باتری ماشین است. در صورتی که حدس زدید باتری ماشین شما خراب است و در شرایط اضطراری بوده و نیاز به امداد باتری دارید کافیست با مرکز امداد باتری اصفهان تماس بگیرید. پس از مشاوره با کارشناسان تکنسین های حرفه ای ما سریعا در محل شما حضور پیدا کرده و باتری و اتصالات ماشین را بررسی می ‌کنند، در صورتی که تکنسین تشخیص دهد مشکل از باتری ماشین است و نیاز به تعویض دارد با رضایت مشتری، باطری ماشین متناسب با خودرو شما نصب می‌گردد. کلیه فرآیندهای امداد باطری اتومبیل شما بدون دغدغه با بهترین کیفیت و قیمت انجام خواهد شد. هدف ما ارائه خدمات سریع و با کیفیت برای صرفه جویی در زمان و هزینه شما مشتریان گرامی است.

 

نمایندگی های رسمی امداد باتری اصفهان عبارتند از صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری،باتری پاسارگاد و نیروگستران خراسان

 

صبا باتری

 

شرکت توسعه منابع انرژی توان یا صبا باتری قدیمی ترین تولید کننده باتری در ایران بوده و دارای بزرگترین شبکه نمایندگی فروش باتری در ایران میباشد. تولیدات صبا باتری جزو محصولات اقتصادی بازار باتری ایران میباشند. صبا باتری هم باتری های خودرویی و هم باتری های صنعتی تولید مینماید.

 

قیمت باتری صبا

 

کارخانه صبا باتری، از قدیمی ترین و معتبر ترین کارخانه های تولید باتری در ایران و خاورمیانه است، همچنین این کارخانه تنها کراخانه تولید باتری در بخش دولتی است، به همین دلیل باتری های با کیفیت و پیشرفته خود را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

باتری صبا توسط شرکت توسعه منابع انرژی توان ساخته می شود و این شرکت زیر مجموعه وازت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد. قیمت تمام شده این باتری ها با توجه به تولید انبوه آن نسبت به سایر تولید کننده های باتری پایین تر بوده و به همین ترتیب با قیمت مناسب تری به مصرف کننده می رسد.

 

شرکت صبا یا همان توسعه انرژی توان تامین کننده باطری خودروسازی داخل کشور می باشد. در حال حاضر تمام خودروهای تولید سایپا در خانواده پراید و تیبا و ساینا و حتی سراتو از باتری های صبا استفاده می کنند. این شرکت تامین کننده باطری های فابریک خودروهای پژو ،سمند، هایما و دیگر خودرو های ساخت ایران خودرو نیز می باشد. در حال حاضر این شرکت برندهای مختلف از این باتری را تولید می کند که برند اصلی خود شرکت در آمپرهای سبک واریان و در آمپرهای سنگین آرمو نام دارد

 

سپاهان باتری

 

سپاهان باتری اصفهان از نوآورترین و به روزترین تولیدکنندگان باتری در ایران میباشد. برندهای اوربیتال، اتمیک و سوزوکی از معروف ترین و خوشنام ترین محصولات این کارخانه میباشند. امداد باتری اصفهان جزو بزرگترین نمایندگان فروش و بنکداران سپاهان باتری بوده که در تهران و شهرستانها محصولات این شرکت را عرضه مینماید. گارانتی تولیدات سپاهان باتری اینترنتی فعالسازی میگردد و قابل استعلام آنلاین میباشد.

 

برنا باتری

 

یک شرکت فعال و خوش سابقه در تولید باتری ماشین می‌باشد. در طی سالهای اخیر شرکت‌های زیادی در زمینه تولید باتری ماشین فعالیت می‌کنند. در این عرصه رقابت، شرکت برنا باتری سهم خاص و ویژه ای از بازار باتری ماشین داشته است. داشتن گواهینامه‌های بین المللی متعدد نشان از کیفیت بالا و طول عمر مناسب محصولات برنا باطری است.

 

شرکت برنا باتری محصولات خود را در برندهای باتری ولف،باتری گلدن سیلد، باتری ایاس، باتری زیتکس و باتری گلوبال به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر برندهای ذکر شده، برنا باتری تنها شرکتی است که یک باتری با نام باتری برنا در کنار سایر برندهای تولیدی خود نیز به بازار عرضه کرده است.

 

قیمت برنا باتری هم تراز با سایر برندهای ایرانی باتری ماشین نظیر صبا باتری و سپاهان باتری می‌باشد.

افتتاح شعبه رسمی امداد باتری شبانه روزی (24) ساعته و رایگان در اصفهان

افتتاح شعبه رسمی امداد باتری شبانه روزی (۲۴) ساعته و رایگان در اصفهان

عمر محصولات برنا باتری چند سال است؟

 

محصولات شرکت برنا باتری اکثر گواهینامه‌های معتبر داخلی را اخذ کرده‌اند و حائز استانداردهای لازم شده‌اند. باتری‌های برناباتری دارای ضمانت نامه حداقل یک ساله هستند. البته بررسی های تجربی نشان داده است که محصولات برنا باتری حداقل ۲ سال و غالبا تا ۳ سال در خودرو شما بدون مشکل خاصی برق خودرو را تامین خواهند کرد.

 

گارانتی محصولات برنا باتری چقدر است؟

 

محصولات برنا باتری بسته به میزان آمپر بین ۸ تا ۱۲ ماه گارانتی دارند. همه محصولات برنا باتری دارای گارانتی های مشخص هستند و شما با مراجعه به سایت شرکت برنا باتری می توانید از منوی بررسی اعتبار گارانتی ببینید که باتری شما دارای چند ماه گارانتی می باشد. اگر در مکانی هستید که اینترنت در دسترستان نیست می توانید یک پیامک که حاوی بارکد باتری می باشد را به سامانه ۱۰۰۰۳۸۳۷ ارسال کنید تا تاریخ پایان گارانتی را برای شما ارسال شود. در صورت خرید باتری برنا از امداد باتری اصفهان، کارت گارنتی به همراه مهر فروشگاه برای شما ارسال خواهد شد.

 

تنها امداد باتری رسمی در اصفهان – سفارش اینترنتی باتری ماشین با تلفن ۰۹۱۳۸۲۹۳۵۴۱ – ارزانترین باتری ماشین و باتری صنعتی و باتری ups – ارسال و نصب رایگان باتری ماشین

 

فروش اینترنتی باتری ماشین و تعویض باطری خودرو در محل با امداد باتری اصفهان